VŘ_ REFERENT/REFERENTKA ODBORU MÍSTNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ A ÚDRŽBY MAJETKU
Tajemník Městského úřadu Studénka vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení č. 1/2025 na obsazení pracovního místa
REFERENT/REFERENTKA ODBORU MÍSTNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ A ÚDRŽBY MAJETKU
s těmito požadavky a podmínkami pro uchazeče:
Druh práce: referent/referentka místního hospodářství a údržby majetku
Odbor městského úřadu: místního hospodářství a údržby majetku
Místo výkonu práce: město Studénka, Městský úřad Studénka
Počet obsazovaných míst: 1
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody s vybraným uchazečem
Zařazení: úředník
Platové zařazení: 9. platová třída (platový tarif od 23.110 Kč do 33.220 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku a pravidelných mimořádných odměn – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.
Dále zaměstnavatel nabízí: Nadstandardní benefity pro zaměstnance. Informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: aktualne/volna-pracovni-mista-1/.
Charakteristika vykonávané práce:
- zajišťování údržby po technické a organizační stránce u komunikací, chodníkových těles, mostů a lávek,
- zodpovědnost za zákonný stav dopravního značení na místních komunikacích,
- provádění aktualizace pasportu místních komunikací, chodníkových těles, ostatních ploch, dopravního značení,
- zajišťování údržby a oprav majetku, na kterém je vykonávána technická správa,
- zpracovávání stanovisek k existenci sítí a k ohlášeným stavebním úpravám majetku,
- odborný dohled nad kvalitou a rozsahem prováděných prací, kontrola využití poskytnutých prostředků na údržbu a opravy majetku,
- příprava smluv, objednávek a limitovaných příslibů, příprava ucelených částí rozpočtu města za odbor včetně kontrolní činnosti, vyhotovování dílčích evidencí, přehledů, seznamů, záznamů a protokolů,
- výkon spisové služby dle zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vedení písemností ve spisové službě GINIS,
- správa veřejných zakázek odboru,
- zpracovávání podkladů pro inventarizaci majetku ve správě odboru místního hospodářství a údržby majetku,
- vedení agendy správy válečných hrobů a památníků na území města,
- zabezpečování dalších činností v rámci sjednaného druhu práce nařízené vedoucím odboru.
Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Jiné požadavky: znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, vybraných ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, orientace v legislativě v oblasti smluvních vztahů, své odbornosti a samosprávy a znalost dalších souvisejících předpisů, aktivní znalost práce na PC (MS Office), morální bezúhonnost, samostatnost, rozhodnost, spolehlivost, umění jednat s lidmi, organizační schopnosti, vysoké pracovní nasazení, řidičské oprávnění skupiny B.
Výhodou: praxe v oblasti správy majetku, praxe v oblasti veřejné správy.
Požadované doklady:
- přihláška do výběrového řízení,
- profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.
Doklad podle písm. c) lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Doklad podle písm. d) lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.
Zájemce předloží doklady podle písm. písm. c) a d) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy
Náležitosti přihlášky: číslo výběrového řízení, název výběrového řízení, jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, nepovinné kontaktní údaje – e-mailová adresa, telefonní kontakt (pro urychlení a zefektivnění komunikace s uchazečem), datum a podpis uchazeče.
Tiskopis přihlášky ke stažení je zveřejněn na webových stránkách města Studénky na adrese: urad/dokumenty/personalni-pro-vyberove-rizeni/.
Přihlášku a výše uvedené dokumenty lze doručit na e-mailovou adresu zeman@mesto-studenka.cz, případně poštou nebo podat osobně na podatelnu Městského úřadu Studénka do 27. ledna 2025 (tímto termínem je stanoveno datum doručení přihlášky včetně požadovaných dokumentů, nikoliv datum jejich odeslání) na adresu: Mgr. Marek Zeman, tajemník MěÚ Studénka, nám. Republiky 762, 742 13 Studénka, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ „REFERENT/REFERENTKA ODBORU MHÚM” – NEOTVÍRAT, s uvedením adresy podavatele. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 29. ledna 2025.
armonogram a obsah výběrového řízení budou zaslány uchazeči v pozvánce na jím uvedené místo trvalého pobytu nebo jím uvedenou kontaktní adresu nebo e-mailovou adresu.
Upozornění: poskytnuté doklady a podklady je nutno si osobně vyzvednout do patnácti kalendářních dnů po ukončení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté doklady a podklady skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo neobsadit, případně zrušit výběrové řízení.
Kontakt pro uchazeče: Renáta Knoppová, pověřena řízením odboru místního hospodářství a údržby majetku, telefon: 556 414 348, e-mail: knoppova@mesto-studenka.cz
Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese:
aktualne/volna-pracovni-mista-1/ a dále na adrese:
urad/uredni-deska-2/
Studénka 10. ledna 2025
Mgr. Marek Zeman, v. r.
tajemník Městského úřadu Studénka
Přílohy
VR_01_2025_Referent_referentka_odboru_MHUM
Datum poslední aktualizace: 10. 1. 2025 13:51