VŘ_REFERENT/REFERENTKA ODBORU FINANCÍ A ROZPOČTU
Tajemník Městského úřadu Studénka vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení č. 3/2025 na obsazení pracovního místa
REFERENT/REFERENTKA ODBORU FINANCÍ A ROZPOČTU
s těmito požadavky a podmínkami pro uchazeče:
Druh práce: referent/referentka financí a rozpočtu
Odbor městského úřadu: financí a rozpočtu
Místo výkonu práce: město Studénka, Městský úřad Studénka
Počet obsazovaných míst: 1
Pracovní poměr: zástup za dlouhodobě nepřítomného úředníka
Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody s vybraným uchazečem
Zařazení: úředník
Platové zařazení: 9. platová třída (platový tarif od 23.110 Kč do 33.220 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku a pravidelných mimořádných odměn – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.
Dále zaměstnavatel nabízí: Nadstandardní benefity pro zaměstnance. Informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: aktualne/volna-pracovni-mista-1/.
Charakteristika vykonávané práce:
- Samostatné účtování rozpočtovaných výdajů a příjmů a s tím souvisejících výnosů, nákladů, DPH, a jiné zákonem požadované evidence, vedení účetní knihy, pomocné evidence a provádění inventarizace, vše v rámci přiřazené agendy.
- Podílení se na zpracování kontrolního hlášení, daňového přiznání k dani z přidané hodnoty, sestavení účetních závěrek za město a sestavení Pomocného analytického přehledu.
- Spolupráce s vedoucím střediska ČOV a kanalizace, ostatními odbory a Městskou policií Studénka, spolupráce se správcem rozpočtu.
- Zástup pokladní odboru financí a rozpočtu.
- Podílení se na tvorbě vnitřních předpisů odboru financí a rozpočtu, nastavení ekonomického systému GINIS EKO, nastavení roční inventarizace, přezkumu hospodaření, zpracování závěrečného účtu apod. v rámci přiřazené agendy.
Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Jiné požadavky:
- Zkušenost na pozici účetní alespoň 3 roky.
- Znalost podvojného účetnictví a účetních standardů.
- Zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, účetní a analytické myšlení, flexibilita.
- Komunikační a organizační dovednosti, vstřícnost, kolegiálnost.
- Dobrá znalost MS WORD a MS Excel
Výhodou: praxe v oblasti veřejné správy. Znalost legislativy a souvisejících právních předpisů z oblastí: zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, a souvisejících vyhlášek veřejného sektoru, zejména vyhlášky č. 410/2009 Sb., pro některé vybrané účetní jednotky, vyhlášky č. 220/2013 Sb., o požadavcích na schvalování účetních závěrek některých vybraných účetních jednotek a další související předpisy, ČÚS 701 až 710, zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty v rozsahu pro veřejnou správu, vyhláška č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě, základní orientace v zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a zákoně č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a související prováděcí vyhlášce. Znalost ekonomického systému GINIS EKO. Znalost problematiky územních samostatných celků.
Požadované doklady:
- přihláška do výběrového řízení,
- profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.
Doklad podle písm. c) lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Doklad podle písm. d) lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.
Zájemce předloží doklady podle písm. písm. c) a d) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy
Náležitosti přihlášky: číslo výběrového řízení, název výběrového řízení, jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, nepovinné kontaktní údaje – e-mailová adresa, telefonní kontakt (pro urychlení a zefektivnění komunikace s uchazečem), datum a podpis uchazeče.
Tiskopis přihlášky ke stažení je zveřejněn na webových stránkách města Studénky na adrese: urad/dokumenty/personalni-pro-vyberove-rizeni/.
Přihlášku a výše uvedené dokumenty lze doručit poštou nebo podat osobně na podatelnu Městského úřadu Studénka do 14. února 2025 (tímto termínem je stanoveno datum doručení přihlášky včetně požadovaných dokumentů, nikoliv datum jejich odeslání) na adresu: Mgr. Marek Zeman, tajemník MěÚ Studénka, nám. Republiky 762, 742 13 Studénka, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ „REFERENT/REFERENTKA ODBORU FaR” – NEOTVÍRAT, s uvedením adresy podavatele, případně lze doručit do datové schránky vz3bvhc nebo na e-mailovou adresu zeman@mesto-studenka.cz. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 20. února 2025.
Harmonogram a obsah výběrového řízení budou zaslány uchazeči v pozvánce na jím uvedené místo trvalého pobytu nebo jím uvedenou kontaktní adresu nebo e-mailovou adresu.
Upozornění: poskytnuté doklady a podklady je nutno si osobně vyzvednout do patnácti kalendářních dnů po ukončení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté doklady a podklady skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo neobsadit, případně zrušit výběrové řízení.
Kontakt pro uchazeče: Ing. Vlasta Kovačičová, vedoucí odboru financí a rozpočtu, telefon: 556 414 310, e-mail: kovacicova@mesto-studenka.cz
Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese:
aktualne/volna-pracovni-mista-1/ a dále na adrese:
Studénka 29. ledna 2025
Mgr. Marek Zeman, MPA v. r.
tajemník Městského úřadu Studénka
Přílohy
VR_03_2025_Referent_referentka_odboru_FaR
Datum poslední aktualizace: 29. 1. 2025 15:29