Studénka - Zjednodušená verze stránek
Nastavení velikosti písma
+

Aktuality - VŘ_MAJETKOVÁ ÚČETNÍ – REFERENT/REFERENTKA ODBORU FINANCÍ A ROZPOČTU

Tajemník Městského úřadu Studénka vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení č. 21/2025 pro obsazení pracovního místa

MAJETKOVÁ ÚČETNÍ – REFERENT/REFERENTKA ODBORU FINANCÍ A ROZPOČTU

s těmito požadavky a podmínkami pro uchazeče:

Druh práce: referent, účetní

Odbor městského úřadu: financí a rozpočtu

Místo výkonu práce: město Studénka, Městský úřad Studénka

Počet obsazovaných míst: 1

Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody s vybraným uchazečem

Pracovní poměr: na dobu neurčitou

Zařazení: úředník

Platové zařazení: 9. platová třída (platový tarif od 23 110 Kč do 33 220 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost přiznání osobního příplatku až do výše 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně pravidelných mimořádných odměn – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.

Dále zaměstnavatel nabízí: Nadstandardní benefity pro zaměstnance. Informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: /aktualne/volna-pracovni-mista-1/.

Charakteristika vykonávané práce: Samostatné účtování na uceleném úseku účetnictví týkající se majetku, a to v rozsahu platné legislativy závazné pro územní samosprávné celky, sestavování Pomocného analytického přehledu a zajišťování dalších činností v rámci sjednaného druhu práce nařízené vedoucí odboru.

Podrobná charakteristika vykonávané práce:

  • Zajišťování správy majetku města v rozsahu: převodů v rámci města a městem zřízených organizací, prodejů movitého majetku města vč. návrhů prodejních cen a dalšího postupu nakládání v případě přebytečného a neupotřebitelného majetku města, spolupráce s ostatními odbory při uzavírání smluvních vztahů ve věci majetku města.
  • Zajišťování inventarizace majetku a závazků města.
  • Provádění dokladových inventur a pořizování inventurních soupisů.
  • Zajišťování agendy pojištění majetku města a odpovědnosti za škody vč. evidence pojistných smluv, příslušných pojistných operací a přípravy materiálů k rozhodnutí orgánů města.
  • Centrální evidence škodních událostí za město.
  • Samostatné provádění kontrol hlavní a příručních pokladen městského úřadu, pokutových bloků MěP, zpracování závěrečných kontrolních protokolů vč. návrhu závěrů k odstranění nedostatků.
  • Zajišťování agendy dohod o odpovědnosti k ochraně hodnot svěřených zaměstnanci.
  • Vedení organizačně technické agendy finančního a kontrolního výboru zastupitelstva města včetně přípravy podkladů.
  • Sledování a evidence finančního majetku města – vlastněných akcií.

Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.

Při nesplnění podmínky požadovaného vzdělání lze zájemce přijmout na pracovní místo pouze za splnění podmínek § 3 odst. 4 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.

Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

Další požadavky: praxe v oblasti účtování minimálně 2 roky; znalost podvojného účetnictví a účetních standardů, zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, účetní a analytické myšlení, flexibilita, komunikační, organizační dovednosti, vstřícnost, kolegiálnost, dobrá znalost MS WORD a MS Excel.

Výhodou:

  • Znalost legislativy a souvisejících právních předpisů z oblastí: zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, a souvisejících vyhlášek veřejného sektoru, zejména vyhlášky č. 410/2009 Sb., pro některé vybrané účetní jednotky, vyhlášky č. 220/2013 Sb., o požadavcích na schvalování účetních závěrek některých vybraných účetních jednotek a další související předpisy, ČÚS 701 až 710, zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty v rozsahu pro veřejnou správu, vyhláška č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě, základní orientace v zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a zákoně č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a související prováděcí vyhlášce, zákon č. 128/2000 Sb., o obcích.
  • Znalost ekonomického systému GINIS EKO.
  • Znalost problematiky územních samostatných celků

Požadované doklady:

  1. přihláška do výběrového řízení,
  2. profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností,
  3. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  4. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.

Doklad podle písm. c) lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Doklad podle písm. d) lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.

Zájemce předloží doklady podle písm. c) a d) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.

Náležitosti přihlášky: číslo výběrového řízení, název výběrového řízení, jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, doručovací adresa uchazeče (pokud je odlišná od místa trvalého pobytu uchazeče), číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, nepovinné kontaktní údaje – e-mailová adresa, telefonní kontakt (pro urychlení a zefektivnění komunikace s uchazečem), datum a podpis uchazeče.

Tiskopis přihlášky ke stažení je zveřejněn na webových stránkách města Studénky na adrese:  /urad/dokumenty/personalni-pro-vyberove-rizeni/.

Přihlášku a výše uvedené dokumenty lze doručit poštou nebo podat osobně na podatelnu Městského úřadu Studénka do 26.11.2025 (tímto termínem je stanoveno datum doručení přihlášky včetně požadovaných dokumentů, nikoliv datum jejich odeslání) na adresu: Mgr. Marek Zeman, MPA tajemník MěÚ Studénka, nám. Republiky 762, 742 13 Studénka, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ Č. 21/2025 „REFERENT/REFERENTKA ODBORU FaR, MAJETKOVÁ ÚČETNÍ” – NEOTVÍRAT, s uvedením adresy podavatele, případně lze doručit do datové schránky vz3bvhc nebo na e-mailovou adresu zeman@mesto-studenka.cz. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.

Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 03.12.2025.

Harmonogram a obsah výběrového řízení budou zaslány uchazečům v pozvánce na jimi uvedenou e-mailovou adresu, uvedené místo trvalého pobytu nebo jimi uvedenou kontaktní adresu.

Upozornění: poskytnuté doklady a podklady je nutno si osobně vyzvednout do patnácti kalendářních dnů po ukončení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté doklady a podklady skartovány.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo neobsadit nebo toto výběrové řízení prodloužit či zrušit kdykoliv v jeho průběhu.

Kontaktní údaje pro uchazeče: Ing. Hana Duláková, vedoucí odboru financí a rozpočtu, tel. 556 414 333, e-mail: dulakova@mesto-studenka.cz.

Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese:
/aktualne/volna-pracovni-mista-1/
/urad/uredni-deska-2/

 

Studénka 10.11.2025
Mgr. Marek Zeman, MPA
tajemník Městského úřadu Studénka

Přílohy

VR_21_2025_Referent_referentka_odboru_FaR_majetková_ucetni

VR_21_2025_Referent_referentka_odboru_FaR_majetková_ucetni.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 199,75 kB
Datum vložení: 12. 11. 2025 9:05
Datum poslední aktualizace: 12. 11. 2025 9:09
Autor: Správce Webu