Sledujte nás...
Neváhejte nás kontaktovat...

Odbor financí a rozpočtu - FaR

Náplň činnosti

Rozpočet města, hospodaření města, účetnictví a inventarizace města, správa místních poplatků (psi, odpad, zábor veřejného prostranství) a vymáhání pohledávek města, příjmy z půjček poskytnutých městem, evidence a pojištění majetku města, pokladna, bankovní účty města, veřejnosprávní kontrola veřejné finanční podpory poskytnuté z rozpočtu města od 100.000,00 Kč a vyšší, vyúčtování služeb souvisejících s nájmy budov města (byty a nebytové prostory).

Osoby

Ing. Hana Duláková

Vedoucí odboru, hlavní účetní, účetní závěrky města, dotace, úvěry a půjčky poskytnuté městu

Jana Baďurová

Hlavní pokladna, evidence faktur

Ing. Markéta Bőhmová

Správa místních poplatků – psi, odpad, vymáhání pohledávek města

Bc. Martina Bolfová

Účetní – příjmy, výnosy, běžné výdaje, náklady

Markéta Holaňová

Správa místních poplatků – veřejné prostranství, vymáhání pohledávek města

Marcela Šajtarová

Evidence a pojištění majetku, inventarizace majetku, evidence příjmových a pokutových bloků

Jana Urbanová

Příjmová účetní, vedlejší pokladna - výdaje

Užitečné odkazy