STUDÉNKA
Studénka
Oficiální stránky města

VŘ_REFERENT/REFERENTKA ODBORU FINANCÍ A ROZPOČTU – KONTROLOR, DANĚ

TERMÍN PRODLOUŽEN DO 21.07.2025
Tajemník Městského úřadu Studénka vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení č. 11/2025 na obsazení pracovního místa

REFERENT/REFERENTKA ODBORU FINANCÍ A ROZPOČTU – KONTROLOR, DANĚ s těmito podmínkami pro uchazeče:

Druh práce: ekonomický pracovník, kontrolor

Odbor městského úřadu: financí a rozpočtu

Místo výkonu práce: město Studénka, Městský úřad Studénka

Počet obsazovaných míst: 1

Pracovní poměr: na dobu neurčitou

Předpokládaný nástup: 01.08.2025 nebo dle dohody s vybraným uchazečem

Zařazení: úředník – požadavek na prokázání zvláštní odborné způsobilosti na úseku „Finanční hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkum“ podle vyhlášky č. 413/2024 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků (do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru).

Platové zařazení: 10. platová třída (platový tarif od 24.790 Kč do 35.770 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku až do výše 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně a pravidelných mimořádných odměn – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.

Dále zaměstnavatel nabízí: Nadstandardní benefity pro zaměstnance. Informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: /aktualne/volna-pracovni-mista-1/.

Charakteristika vykonávané práce:

  • Samostatné zajišťování agend na úseku daní města – daň z přidané hodnoty, daň z příjmů PO a ostatních daní města včetně jednání s daňovým poradcem města.
  • Samostatné provádění následných veřejnosprávních kontrol u příspěvkových organizací, jejichž zřizovatelem je město Studénka, a příjemců dotací z rozpočtu města Studénky od 100.000 Kč.
  • Další činnosti dle pokynů vedoucí odboru včetně provádění kontrol a rozborů, zpracování materiálů pro orgány města a komplexní zajištění spisové služby.


Požadované vzdělání:

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání – obojí ekonomického zaměření, výhodou pro veřejnou správu, účetnictví, finance.

Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

Jiné požadavky: Znalost zákonů v oblasti daní a veřejnosprávní kontroly (zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, vše ve znění pozdějších předpisů). Orientace v legislativě v oblasti veřejné správy, aktivní znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel), internet, flexibilita, analytické myšlení, rozhodnost, schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti).

Výhodou: Znalost legislativy a souvisejících právních předpisů z oblastí účetnictví (zejména veřejného sektoru), rozpočtová skladba. Znalost ekonomického systému GINIS EKO. Znalost problematiky územních samostatných celků. Zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku „Finanční hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkum.“

Požadované doklady:

a) přihláška do výběrového řízení,
b) profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností,
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
d) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též        obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový              doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.

Doklad podle písm. c) lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii.
Doklad podle písm. d) lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.
Zájemce předloží doklady podle písm. písm. c) a d) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy

Náležitosti přihlášky: číslo výběrového řízení, název výběrového řízení, jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, nepovinné kontaktní údaje – e-mailová adresa, telefonní kontakt (pro urychlení a zefektivnění komunikace s uchazečem), datum a podpis uchazeče.

Tiskopis přihlášky ke stažení je zveřejněn na webových stránkách města Studénky na adrese:
/urad/dokumenty/personalni-pro-vyberove-rizeni/.

Přihlášku a výše uvedené dokumenty lze doručit poštou nebo podat osobně na podatelnu Městského úřadu Studénka do 21. července 2025 (tímto termínem je stanoveno datum doručení přihlášky včetně požadovaných dokumentů, nikoliv datum jejich odeslání) na adresu: Mgr. Marek Zeman, MPA, tajemník MěÚ Studénka, nám. Republiky 762, 742 13 Studénka, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – „REFERENT/REFERENTKA ODBORU FaR” – NEOTVÍRAT s uvedením adresy podavatele, případně lze doručit do datové schránky vz3bvhc nebo na e-mailovou adresu smirakova@mesto-studenka.cz. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.

Harmonogram a obsah výběrového řízení budou zaslány uchazečům elektronicky v pozvánce na jimi uvedenou e-mailovou adresu.

Upozornění: poskytnuté doklady a podklady je nutno si osobně vyzvednout do patnácti kalendářních dnů po ukončení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté doklady a podklady skartovány.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo neobsadit, případně prodloužit či zrušit výběrové řízení.

Kontakt pro uchazeče: Ing. Vlasta Kovačičová, vedoucí odboru financí a rozpočtu, telefon: 556 414 310, e-mail: kovacicova@mesto-studenka.cz, nebo Mgr. Marek Zeman, MPA, tajemník městského úřadu, telefon 556 414 340, e-mail: zeman@mesto-studenka.cz.

Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese:
/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ a dále na adrese:
/urad/uredni-deska-2/


Studénka 18. června 2025
Mgr. Marek Zeman, MPA
tajemník Městského úřadu Studénka

Přílohy

VR_11_2025

VR_11_2025.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 196,4 kB
Datum vložení: 18. 6. 2025 13:37
Datum poslední aktualizace: 9. 7. 2025 7:42
Autor: Správce Webu

TV Polar – EXPRES STUDÉNKY

Kalendář

Po Út St Čt So Ne

Facebook

Logo

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0

Město Studénka

Město Studénka
nám. Republiky 762
74213 Studénka

Telefon
+420 556 414 322

ID datové schránky: vz3bvhc

E-mail
podatelna@mesto-studenka.cz

 

Provozní doba MěÚ

Pondělí
8:00-11:30/12:30-17:00
úřední den
Úterý
8:00-11:30/12:30-14:00
neúřední den
Středa
8:00-11:30/12:30-17:00
úřední den
Čtvrtek
8:00-11:30/12:30-14:00
neúřední den
Pátek
8:00-11:00 - neúřední den, v provozu IC, pokladna, podatelna, ostatní pro objednané
 

Munipolis

Munipolis

Zdarma ke stažení:

Google Play

App Store